Wrocław. Breslavia.

unnamed (49)

 

 

 

Dziś Was zaskoczę!Piękna jest Italia, bel paese!

Ale i Polsce nie brak „perełek”.

Oto jedna z nich – Wrocław.

Lubię to miasto ze słyszenia. Nigdy tam nie byłam; zdjęcia są autorstwa mojej siostry, Moniki, która chciała mi pokazać, jak tam jest bajkowo. Pojechała na weekend odwiedzić znajomych i przysłała mi taki raport. Zobaczcie, ile tam jest krasnoludków. Od lat się tam wybieram… i wciąż dojechać nie mogę. Brak mi tylko fajnego noclegu. Może ktoś z Was zna fajny B&B, czy pensjonat? Czekam na Wasze wskazówki! Tymczasem popatrzmy sobie na zdjęcia.

 

Oggi vi sorprendo!Bella Italia, bel paese!

Ma anche in Polonia ci sono “le perle”.

Ecco una di loro: Breslavia.

Adoro questa città solo per sentito dire. Non ci sono stata mai e le foto sono della mia sorella Monika, che mi voleva far vedere questa favolosa città. Lei andata in fine settimana a trovare gli amici e mi ha mandato questo reportage. Guardate com’è piena di gnomi. Da anni che sto cercando di visitare questa città… e non riesco ad arrivarci. Mi manca solo un pernottamento carino. C’è qualcuno che conosce qualche B&B o pensione? Aspetto le vostre indicazioni! Intanto guardiamo le foto.

unnamed (52) unnamed (53) unnamed (54) unnamed (55) unnamed (56) unnamed (48) unnamed (47) unnamed (46) unnamed (45) unnamed (44) unnamed (43) unnamed (42) unnamed (41) unnamed (40) unnamed (39) unnamed (38) unnamed (37) unnamed (36) unnamed (35) unnamed (34) unnamed (33) unnamed (32) unnamed (31) unnamed (30) unnamed (29) unnamed (28) unnamed (27) unnamed (26) unnamed (25) unnamed (24) unnamed (23) unnamed (22) unnamed (21) unnamed (20) unnamed (19) unnamed (18) unnamed (17) unnamed (16) unnamed (15) unnamed (14) unnamed (13) unnamed (12) unnamed (11) unnamed (10) unnamed (9) unnamed (8) unnamed (7) unnamed (6) unnamed (5) unnamed (4) unnamed (3) unnamed (2) unnamed (1) unnamed

z11744606Q,Wroclaw---Sky-Tower--over-200-m-high--is-the-highest

7 thoughts on “Wrocław. Breslavia.

  1. A ja zrobię małe sprostowanie i przypomnę, że byłaś, co prawda przejazdem,wszyscy byliśmy razem, całą rodziną i ze znajomymi Edziami, jadąc i wracając na wczasy do Ebersbach (dawne NRD), k/Zgorzelca, w lipcu 1990 r. Wtedy już kończyły obieg marki enerdowskie i zaczęły obowiązywać marki zachodnioniemieckie czyli tzw. twarda waluta. Od października 1989 r. Niemcy się połączyły.Ja wtedy też widziałam to miasto pierwszy raz, bardzo mi się podobało, a po dwudziestu paru latach przemian w 2013 r znów przejeżdżałam przez Wrocław do Pragi i powiem, że jest bajkowe! Piękne, nowoczesność z zabudową zabytkową tworzą niezwykłą “parę”. Trzeba zorganizować Wam wycieczkę do Wrocławia w czasie wakacji – czołowe zadanie.

    Mi piace

  2. potwierdzam, Wrocław to prawdziwa perła! zabrakło zdjęć Dworca Głównego 🙂
    (jestem Wrocławianką)

    A w kwestii noclegów to polecam strony z apartamentami, w samym centrum można wynająć mieszkanko dwupokojowe za cenę na poziomie 200 PLN
    A na niższym poziomie cenowym ludzie polecają hostel koło młyna, tuż koło Ostrowa Tumskiego. Nazywa się “Schronisko na Wyspie”

    Mi piace

Rispondi

