Konkurs. Il concorso

italy-blogger-square

Konkurs        

Kochani,

ten blog jest już on-line ponad 10 miesięcy i spotkał mnie zaszczyt otrzymania nominacji do konkursu ogłoszonego przez Italy Magazine 

 http://www.italymagazine.com/

Italy Blogger Awards 2013.

Nominację dla PLORIT uzyskałam w  dwóch kategoriach: Best Living in Italy Blog i Best Overall Blog for lovers of Italy.

http://www.italymagazine.com/italy-blogger-awards-2013-nominees

Wiadomo, nie jest to nominacja do Oskara ani do Grammy. A i ja nie jestem The Best. Pozwalam sobie jednak na odczuwanie mojej małej satysfakcji, że zostałam zauważona na forum międzynarodowym.

Podzielę się z Wami statystyką zwiazaną z funkcjonowaniem mojego bloga. Do dziś miałam około:

4.000 wizyt/kliknięć

200 komentarzy

odbiór w 25 krajach

i ponad 200 wyświetleń dla najlepszego artykułu.

Teraz zostaje mi tylko liczyć na to, że w konkursie nie będę pierwsza od końca jako najmniej „głosowany” blog o Włoszech.

Wszystko w Waszych rękach.

Głosować będzie można od 18 stycznia, przypomnę Wam.

 

Concorso                      

Carissimi

Questo blog è on-line da più di 10 mesi e sono stata onorata di essere nominata nel concorso organizzato da Italy Magazine http://www.italymagazine.com/

Italy Blogger Awards 2013.

La nomination per PLORIT è in due categorie: Best Living in Italy Blog i Best Overall Blog for lovers of Italy.

http://www.italymagazine.com/italy-blogger-awards-2013-nominees

Si capisce, che non è la nomination per il premio Oscar, ne Grammy. E io non sono The Best. E’ solo una mia piccola soddisfazione, che sono stata notata su forum internazionale.

Condivido con voi la mia statistica. Fin oggi ho avuto:

4.000 visite/click

200 commenti

sono stata letta in 25 paesi

oltre 200 visualizzazioni per miglior articolo.

Adesso mi rimane solo di sperare di non essere la vincitrice del ultimo posto nel concorso dei blog sull’Italia 🙂

Tutto lascio nelle vostre mani.

Si può votare dal 18 Gennaio, vi ricorderò su Facebook.

59b59d215db1f8424474b8bb23f63073aaaae94f9d42e27b92e686dc7ab840da 1455936_10152012609859417_788416059_a
1c06dcb4e1ddd74ad27c988894a41dba

One thought on “Konkurs. Il concorso

Rispondi

