Woreczki! Bags! Sacchetti!

DSC09048Pisanie bloga to dla mnie czarna magia, ale że poznałam dwie osoby, które to robią na co dzień, to sobie pomyślałam, że dam radę i ja.Tak, moja imienniczka Ania, tzw. Metka by Traczka, kobieta z jajami, z fantazją, z drygiem, ktorych niejedna z nas może pozazdrościć, jest jedną z nich.

Nie bedę o niej pisać, ma ona swój blog, więc można wejść na stronkę i poczytać – http://metkabytraczka.blogspot.it/

Poznałyśmy się w internecie, najpierw mailowo, w koncu osobiście. Zapałałyśmy przyjaźnią od pierwszego wejrzenia. A podziwiam ją za co? Za podróżne woreczki!!! Niby nic, a taka fajna Francja – elegancja. Do tego ręcznej roboty, o wielu wzorach, z przeróżnych materiałów, mniej lub bardziej wyszukanych. Każda z nas powinna mieć takie woreczki. Odkąd je mam, to używam i nie potrafię się już bez nich ruszyć. Nie wyobrażam sobie już mojej bielizny w walizce w zwyklej plastykowej torebce. Jeśli ktoś z Was potrzebuje pomysłu na prezent, to jest to!!!! Sprawicie przyjemność każdemu: małemu, dużemu, mężczyźnie, kobiecie, znajomemu lub przyjacielowi. Dla mnie rewelka!!!!

 

images (9) images (8) th

46312_1583064093378_1826968_nScrivere un blog, per me è una magia nera, ma ci ho conosciuto due persone, che lo fanno tutti i giorni e ho pensato, che ci posso fare anch’io.
Si, la mia omonima Ania, cosi detta Metka by Traczka. La donna con le palle, con la fantasia, con energia, a quale possiamo solo invidiare, è una di loro. Non scriverò su di lei, perché ha il suo blog, allora potete leggera lì.
http://metkabytraczka.blogspot.it/Ci siamo conosciute su internet, tramite mail e finalmente di persona. E’ stata amicizia da prima vista. Per che cosa la ammiro? Per i sacchetti da viaggio!!! Sembra niente, ma una cosa tanto elegante. Fatta a mano, con tanti modelli e di vari materiali, più o meno particolari. Ognuna di noi dovrebbe avere un paio. Da quando solo la felice proprietaria le porto con me e non sono capace di partire senza riempirli. Non sono in grado più di mettere la mia biancheria in un sacchetto di plastica. Se qualcuno ha bisogno di un’idea per regalo, eccolo qua!!! Potete soddisfare tutti: grandi e piccini, ai uomini e donne, ai amici e conoscenti. Per me un’idea grandiosa!

 

 

 

 

2 thoughts on “Woreczki! Bags! Sacchetti!

  1. Aniu, w pełni się z Tobą zgadzam; w dobie nieustannego pośpiechu i zabiegania własnoręcznie wykonany prezent, świadczący o zaangażowaniu ofiarodawcy, sprawi ogromną frajdę osobie obdarowywanej i pozwoli jej poczuć się wyjątkowo.

    Mi piace

  2. Wiesz, ja mysle, ze przede wszystkim dodaja nam klasy. Co innego stare, bawelniane, rozciagniete majty wlozone do plastykowej torebki… a co innego koroneczki i kokardeczki, za ktore zaplacilas jak za zboze, w pieknej atlasowej sakieweczce. Jak nam przegladaja bagaz na lotnisku czujesz sie wtedy jak PANI

    Mi piace

Rispondi

